Dobré poledne, dnes je neděle 17.11.2024, svátek slaví Mahulena, zítra Romana.

Reklamace dětského kočárku - špatný náklon korby

Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku, naše dcera v kočárku nikdy nevydržela déle než pár minut a poté začala brečet takovým způsobem, že jsme ji museli vyndat). Jakým způsobem se mohu proti výroku dovozce bránit? A je jeho požadavek na úhradu poštovného v případě neuznané reklamace oprávněný? Dita

___
___


ODPOVĚĎ:

Doporučuji oslovit znalce a nechat udělat znalecký posudek na konstrukci kočárku. Následně kočárek reklamujte opakovaně (již se znaleckým posudkem) a požadujte samozřejmě náhradu znalečného. Právo na úhradu nákladů neoprávněné reklamace, které prodávajícímu vznikly, prodávající má. Nicméně můžete je obratem uplatnit po opětovně uplatněné reklamaci na základě znaleckého posudku.


Odpověď poskytla Bezplatná právní poradna online